28 Juni 2010

Trött som satan e jag & mätt som en stor jädra plätt efter alla smet , ja och min babe var så duktiga att vi lyckades baka kärleksmums . Inte för att jag fattar hur vi ens orkade ha tanken att sätta igång de , men självklart lyckades vi !


Skall snart börja göra iordning mig för skönhetessömnen , om man ens hinner få det på de  få timmarna jag kommer sova inatt i med att jag måste upp vid sju .. Buhu :(

I alla fall för att skriva om något roligare så skall jag på Sex and the City 2 imorgon med min kära syster & mormor , vi skall bjuda henne på det . De kommer bli jätte mysigt tror jag och har faktiskt velat se den ett tag nu! Men en Film jag också måste se är Kommisarie SPÄCK åhhhh hahah alltså det är bara så min humor , problemet är att det är ingen som vill se den med mig , så min fråga är .. e det någon som e på? haha SNällaa (A)



                                       Tror jag skall inhandla mig en långklänning denna veckan





Kommentarer
Postat av: Nabil

Ha ha, jag är fett på att se kommissarie späck! Verkar vara helgalen.

2010-06-30 @ 16:31:04
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0