28 Juni 2010

Hur gött var inte det att komma hem från jobbet och direkt sprang jag och bytte om till bikini och hoppa i poolen , love life ?

Jo för ni som inte vet har jag börjat jobba , men dock är det bara en vecka..  lite cash sitter aldrig fel !

Jag har ju trots allt en lista på saker som jag vill göra med dessa pengar 

1, Göra exstentions (stavning?) i håret 3000 kr ungefär !

2, Köpa primeboots , 3000 där med 
 
3, inhandla lite kläder som jag vill ha, pengasumma som återstår att se hah!!

4, köpa en morgonrock som jag bara MÅSTE ha , alla vet ju att man går bara i mjukiskläder hemma 
Älskaaa <3



nu skall jag invänta min babe , med bara massa mys och bad . Just de godis tror jag att vi får inhandla också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0