29 Juni 2010

sådärja !  sitter just nu inne i ett eget kontorsrum  och jobbar med ett excel, är fruktansvärt trött idag imed att halva natten bestod av att ligga och hosta . Bli frisk ? svar ja tack

Längtar tills ikväll då det blir sex and the city woohoo ;D , Har också suttit inne på nelly och letat lite klänningar tills på lördag , för vad händer då? joo jag skall på flytande 40år fest . alltså två av mina tjejkompisar fyller 20 och skall ha festen på en båt . Hur grymt är inte det .

Men blir så arg för när jag väl hittade en klänning och skulle gå till syrrans datir här på kontoret och skulle visa henne så var den borta , Så Jävlaaa irreterande ! Så nu får jag helt enkelt sitta och leta sönder efter någon annan  , puuh :(

Något som jag funderat ganska mycket på är , hur vet man att man är kär i någon efter ett haft ett långt förhållande eller om man bara är bekväm i situationen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0