1 Mars 2010

Denna dagen fy fan för den säger jag bara , var ute och gick lite med sebbe efter de kändes allt mycket bättre . Jag borde bli komiker på grund av att jag oftast alltid kan få folk på bra humör .. eller hur ;) hah .

jag hade faktiskt tänk sätta på en film men tydligen under dessa timmarna jag var borta lyckades vårat hus få strömavbrottt så min Tv har blivit helt cpig , tror kanske jag måste köpa en ny och det vill jag INTE lägga pengar på nu ! 

Iaf i morgon är en ny dag med väldigt mycket nya tag , vet inte riktigt vad jag skall göra i morgon återstår väl att se helt enkelt .


Vill bara säga hur mycket jag älskar alla mina nära och kära ni betyder allt , efter idag skall jag fan ine ta någon förgivet !(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0