1 Mars 2010

Vila i fred älskade victoria , du kommer vara så saknad av alla dina kompisar och speciellt din familj. Jag hoppas du kommer vaka över dem och speciellt din bror för det är han som e mest busig <3 , Du har vart stark länge och verkligen kämpat !

Vet inte vad jag skall säga men att få vara med och träffa dig samma dag som du åkte upp till himlen betydde verkligen. Du har alltid lyssnat på mig när vi snacka massa  skit om din bror när han hade vart dum och när vi var i stan och alla gånger jag vart hemma hos dig när vi slog på sebastian båda två för han inte kunde betee sig normalt haha (L)

Du finns i mitt hjärta och jag skall försöka finnas där för sebastian så mycket det går , Du finns i våra hjärtan och jag hoppas att vi en dag kommer ses igen . 

Älskar dig från hela mitt hjärta min lilla victoria bergman <3

 

 


Kommentarer
Postat av: linnea

rest in peace <3

2010-03-01 @ 22:59:15
Postat av: Johanna

Vila i fred victoria

2010-03-02 @ 07:43:32
Postat av: FAMILJEN WIBERG

Vila i fred Victoria, ´tänker på Sebbe och familjen !

2010-03-02 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0