10 Mars 2010

Jädrans vad jag är bra på att uppdatera känner jag !, men jag e knappt hemma så jag förstår verkligen inte hur man skall hinna med att skriva 10000 inlägg per dag .
I alla fall , precis NU skulle jag lägga in bilderna från bion när man kamera laddar ur och jag orkar verkligen inte ladda den och vänta lite och sedan lägga in dem . Nej usch jag verkligen såg hur min säng skrek efter mig..

Just det jag om ni undrar varför det kommer komma ett ljud från mitt rum klockan 06.00 är för jag har bestämt att jag skall försöka gå ut och gå i morgon när jag vaknar innan frukosten och ALLT !  Klarar jag det så kommer jag fan kunna göra alla drömmar jag vill uppfylla haha !!
Det återstår ju bara att se hur det blir i morgon .. Hmm inte för jag kanske skulle erkänna för er men men :D



             haha Jag & sanne i stockholm , ja vi lyckades faktiskt komma innanför linjerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0