12 Mars 2010

Nu är jag äntligen klar med smink och allt sånt som tjejer helt enkelt gör en fredag? .

I alla fall nu väntar jag på linnea och att hon och hennes pappa skall hämta mig, inte för att vi skulle speciellt långt vi skall helt enkelt på tjejmiddag hos linda som också bor i vårat område hah (Y) . Sen på kvällen blir det troligvis utgång jag får se helt enkelt vad jag känner för, för nu när jag gick in i vårat Tv rum såg jag alla filmerna mamma och pappa hyrt hem och det gjorde ont i mitt hjärta när jag såg vilka det va  min tanke blev "skall jag hoppa ur dessa kläderna och dra på mig mys och bara glo film hela kvällen" , men icke sa nicke det blev att stanna kvar i dessa kläderna!

Kössar <3

Jag är nog lika otaggad som sanne e ¨på den här bilden haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0