13 Mars 2010

Jag förstår inte varför jag aldrig aldrig aldrig kan lära mig utav mina misstag, Men försöker ställa upp för någon och vad i helvete får man tillbaka spott i ansiktet typ?

När man är van så är det ingen nyhet längre men när man tror att vissa förändrast så kommer det sakta krypandes tillbaka , då hade jag i alla fall ganska rätt i mitt inlägg om killar för ett väldigt bra tag sedan.

Nej fy fan sånt är inget för mig , jag tar ett djupt andetag och går tillbaka till mitt normala liv istället från och med idag , Kolla så enkelt var det för mig att ta ur dig ur mitt system!

För tydligen märker man vilka en viss person väljer att lägga sin tid på såå bye fucker <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0