18 mars 2010

Kom hem från tawar för en liten stund sen , hade faktiskt riktigt roligt idag med dig babe <3, Kolla på våran video från Dana cup från 2006 när jag spelade fotboll . Jag verkligen rös i hela kroppen för man fick såna minnen och ledsamt på ett sätt för det är tråkigt att vårat lag la av.

Men i alla fall , vi har några videos som jag skulle kunna lägga upp men det får bli senare i så fall. Måste ladda kameran lite först ..

Det kommer ta mycket mod för mig att lägga upp dem , känns som man kommit tillbaka till fjortisperioden när jag kollar på dem "heh"


Kommentarer
Postat av: Annika

hejsan fin blogg:)

om du har bloglovin ska vi följa varandra där?

Har även frågestund skulle vara kul om du ställde en fråga :)

2010-03-18 @ 21:41:11
URL: http://annikaekman.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Vill du bli modell?

Sök då till min nya modellagentur! Mer info hittar du på bloggen



Ha det bra:)

2010-03-18 @ 22:06:03
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0