19 Mars 2010

God morgon folket , ännu en ny dag är här & det bästa av allt det är fredag ! Skall snart till praktiken , det var någon som frågade mig vart jag praktiserade och det har jag helt glömt bort att säga . Platsen är på Åhlens !

Vet inte riktigt än vad som händer idag , men troligvis blir det ju festa .. vad annars liksom?

 

Kan fan inte få bort dig från mitt huvud , enda sen den dagen har du vart fast i mitt tänkande. Du är för snygg , sexig och det där lilla extra som jag vill ha. Give meeee :D:D:D


Kommentarer
Postat av: Farbror Nabil.

Jag hoppas det är mig du syftar på i slutet av detta inlägget.

2010-03-20 @ 19:58:56
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0