25 Mars 2010

Har la inte haft direkt stor lust till att skriva ngt de senaste dagarna , vill i alla fall börja med att säga rip till min gammelmormor , alltså min pappas mormor som dog igår . Du hade iaf ett långt liv 95 år stark var du som orkade så länge !

Igår sov jag hos jennie , hon påstår att jag somnar när vi jämt kollar på film . Det kanske beror på att jag jobbar och sliter om man jämför med henne ;D , duktigt som jag var har jag också tränat och solat ! måste ju jobba upp brännan nu under helgen .

Vad jag skall se framemot, att fira kask nästa vecka med vip och allt gött ! , stockholm om mindre än två veckor nästan.

och vad jag ser framemot just nu är att bara få lägga mig och blunda och komma ur denna världen i några timmar :D , night night !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0