28 Mars 2010

Hemma från en väldigt mysig gårdag i lerum :D, inga bilder har blivit lite dålig med det där att ta bilder ! men självklart kan det bli en ändring på det.

Idag hade jag tänkt ta med min kära kompis arvid på bio , han fyllde ju trots allt 18 häromdan. Grattis till dig baby, vet bara inte vilken jag e sugen på att se?

Alltså jag blir verkligen så arg på mig själv , varför har jag alltid oturen att falla för "bad boys" .. kanske för att han  är extremt sexig?.  
Varför kan inte jag bara bli intressrad av någon riktig "mammas pojk" . ne jag vet inte , men jag har ju inte direkt någon ångest för det. För han kan fortfarande vara min gullgris för de hihi (A). 
                                        
                                                JAG SKALL ALDRIG ANVÄNDA LÖSÖGFRANSAR MER !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0