29 Mars 2010

attans vad trött jag e ! , Sitter här och funderar lite på resor känner man mig så vet man att jag har rest ganska mycket . Nästan så mycket så jag inte själv vet vart jag vart NÄSTAN!

SÅ jag tänkte jag skulle försöka göra en lista ,för skojs skull :)

 1, New York 1 gång

2, Maimi,  florida 1 gång 

3, Thailand 8 gånger

4, Magaluf 1 gång
 
5, Grekland 1 gång
 
6, Turkiet 2 gånger

7, Dubai 2 gånger

8 , Mauritsiusis 2 gånger
 
9,  Egypten 1 gång

10, Canarie öarna 2 gånger (tror jag)

11, Barcelona

12 , Malta

NU vet jag faktiskt inte mer , Men i år väntas den två veckors långa semstern på Magaluf & sen senare på året en resa till Dubai . (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0