3 Mars 2010

Tjoohoo , efter en lång dag i skolan med  bara examinationer och prov fick jag äntligen träffat min babe linnea hon kom hem till mig när jag satt och fixade mammas naglar och sen blev det att gå en lång promenad och sedan till torget för att köpa massa godis till skidresan i morgon med skolan !

Sen ringde bella och vi gick hem till henne för det blev änna lite toalettbesöksnödfall man kan ju inte hjälpa om två små osyldiga tjejer har små blåsor? hahah

Sen hem till bergmans för Andra avenyn & biljard och han vann för jag "råkade" skjuta i hans bollar , Man har ju sina snälla dagar också ibland liksom :S?

 

Plus att jag fick en ROSA Ifk halsduk av sebbe , tack så hemskt mycket . Kommer ju lätt ha den på varje ifk match !

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0