30 Mars 2010

ligger i min säng och pratar med jennie babe <3

Idag har det hänt något rikitgt cpigt hah ! jag var ute och övningskörde så skulle jag backa bilen liten och sedan köra fram. Detta var då hos min mormor och morfar så min systers bil stod redan framför garaget och sen från ingenstans "funkar" inte bromsen *host* ... Så den åker rakt in i johannas bil som rullar framåt rakt in i garaget !!!!!! Varför är jag inte förvånad att det var mig det hände

Nu skall jag i alla fall sätta på en film och krypa ner under täcket .. men jag blev lite sugen på något gott efter allt tjötande med jennie så borde gå till köket och se i fall det finns något värt att tugga i sig MUMS !

5 år gammal bild typ !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0