10 Maj 2010

åhh bara massa plugg plugg och plugg ..

men jag tror aldrig under dessa två åren under gymnasiet att jag jobbat så mycket på lektionerna som idag, annars brukar jag aldrig göra något alls! sen slutar det alltid upp med att jag sitter med allt dagen innan och är hyper stressad . Not good josse not good!

Har i alla fall vart och tränat idag så nu känner jag mig riktigt duktigt, men det som suger mest är att nu måste jag sätta mig och plugga ännu en gång för att bli klar med min och sarah's "salong".

idag hem från träningen var det en hel jävla folkmassa i hela stan i med att Ifk-gais mötte varandra så jag frågade en liten oskyldig kille hur det hade gått , men får typ ett jävla ryt tillbaka att det blev 0-0 och tydligen var den här lilla pojken väldigt förbannad på domarn ;) 



                                 Utan smink ser man ju för fan ut som en 12åring INTE OKEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0