11 Maj 2010

Idag är jag på ett sånt där extremt bra humör därför tänker jag göra en liten Love , hate thing ! 

   Love
Nu börjar äntligen skolan dra ihop sig och man känner att man börjar gå klart vissa kurser och arbeten som man hållt på länge med äntligen är inlämnade! Älskar att känna den känslan av lätthet typ som man har lyft bort ett helt ton från axlarna. Så hur kan man inte love this feeling ?

HATE!

Någonting som jag verkligen hatar är slagsmål , det var inte längesen jag såg värsta slagsmålet och det gjorde hur ont i mig som helst att se ! pratade även med en kompis igår som berättade massa saker som hade hänt och jag blir så J*vla irreterad. Förstår inte ens hur man kan riskera att få en annans liv helt förstörd. Men men vissa har ju vett i huvudet och andra inte .. to bad ;)


Min vackra storasyster, visste ni att hon är snyggast i världen ;)

Dock har hon fått dem snygga örhängerna från mig , omg världens snällaste lillasyster?;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0