3 Maj 2010

Cässsi this is for you my baby <3

bad update ? .. oh yes

Har knappt suttit vid datan på hela veckan , och det har faktiskt inte känts mer än rätt. Har knappt vart hemma något eller ibara inte haft någon lust att ens öppna luckan på datan och trycka på knappen för att se windows komma upp !

Ialla fall vad har nu hänt? jo det har vart varlborg och helg , varlborg som började på Rubinens skybar och sen vidare på fest i partille mycket trevligt !

Lördag blev det först brudkväll hos amanda med massa tacos , sen drog jag och becka vidare till stället Victoria där vi mötte upp linnea , bella , carina plus pojkvän , erik och hans kompis ! Sen blev det bara jag och becka som drog vidare till karisma , får ställa upp för tjejen ;D , Där blev det mingelkväll och tur som jag har vann jag en drink Mumsss ..

Söndagen börjades med att kolla på syrrans dansuppvisning på lisebergshallen , alltid lika duktigt som vanligt och denna gången tyckte jag det var riktigt grymt , love u girl ;) . Efter det blev det liseberg med madde , sarah  freddie och linus och syrran. Fattar inte vad som har hänt har börjar må illa och typ va rädd för att åka saker för annars är jag en riktigt galning åker typ vad som helst :O

Jag har bilder på allt detta men hinner inte lägga upp dem nu i med att jag skall iväg och hårdträna alldes strax , see ya later bitches <3



Kommentarer
Postat av: cässsi

haha thaanky you baby ;) <3

2010-05-03 @ 19:45:10
URL: http://cassandraakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0