10 Oktober 2010

Ojoj vvad jag verkligen suger på att uppdatera här , men har jag tid till det så har jag ingen ork eller så hinner jag bara inte. Tror inte jag har en  enda dag i vecka när jag inte har någonting efter skolan , som till exempel köreori eller så slutar jag 5 så är hemma runt sex Jippii !! och då orkar jag verkligen inte sätta mig vid datan ...

I alla fall , i fredags blev det verkligen ett impuls läkarbesök direkt på morgonen , det gjorde så att det inte blev någon skola alls för mig.  Så jag träffade becka och vi shoppade !

Fick köpt mig en klänning , tröja, och slags plånbok väska !

Sen fick det bli en fika på espresso house !

snott bilderna från beckas blogg .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0