13 Oktober 2010

Fick precis ett trevligt besök av Sanne , vi hann catcha up varandra om vad som hände i varandras liv mycket trevligt !

Börjar som sagt vid 4 idag så nu har jag duschat och kollat fyra Gossips girls avsnitt så nu skall jag börja fixa iordning mig för skolan. Kan ju inte säga annat än att det verkligen tar emot att åka dit idag för endast en lektion men det är enbart för jag har i-val och det är sista gången innan jag går ut på praktik!

Efter skolan skall jag kanske med johanna, pappa och linus och kolla bil till syrran , hon är lite smått sugen på en Audi någonting .. en sån tvåsittsig med cab typ .. jaja hon har ju tur  medans jag fortfarande väntar på  mitt körkort =( Har ialla fall räknat ut att det är 8 veckor kvar till min födelsedag wohoooooooo !! Då är det fest för full rulle och myndig för hela paketet ! haha 

Detta är bara helt sjukt att det var för ett årssedan  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0