26 September 2010

Har haft världens mysigaste helg men dem mest underbara människorna, ibland kan man bara känna att när man är med några att allt bara känns så jävla rätt . Man har samma humor, man älskar att lyssna på vad dem pratar om och dem ställer upp för en, till och med klipper ens hår när klockan typ är halv tolv och det blir skit bra endå! Vissa vill man bara krama om för vissa grejer dem säger förstår man sig inte på, men dem blir så jävla goa för de !

Men i vissa stunder kan allt bara vändas på mindre än 30 sekunder , DRAMA och det är något jag skall stå ut med att kolla idag, måste få kollat klart den första säsongen av gossip girl. Har ju aldrig fått någon tid till att göra de ! och när jag trodde att jag var på sista avsnittet så hade jag tydligen VÄLDIGT fel hhaha ... typiskt mig !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0