27 September 2019

Kom hem efter skolan , strunta i att åka in till stan strunta i att åka och sola istället tog jag på mig myskläderna och  en lååång promenad med bella. Tiden bara rann iväg,  vi gick upp och satte oss på ett ställe så vi hade utsikt över hela göteborg hur fint som helst!

Sen när klockan var runt halv åtta så hade vi pratat så mycket så jag behövde vätska , harregud kunde knappt prata för det blev bara slödder haha ! så vi gick till vårat kära glade johan och köpte massa gott godis och dricka. Välbehövligt måste jag nog säga ! 
                                      

                                                             Göteborg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0