7 September 2010

Nu skall jag dra mig ner i sängen och bara drömma mig bort, efter en timme nu har jag äntligen fått ner benji att sova i sin egna korg.
Han är ju bara för söt när han inte ens når upp till sängen och gnäller att han vill komma upp.. stackarn =(

Ialla fall dagens planer för imorgon är att :

  • Övningsköra till skolan
  • gå 100 år i skolan , ( till 5 )
  • i till stan och köpa present till dannebooi
  • Till domkyrkan och köpa gymkort
  • Hem och ta hand om min älskling
  • Sätta mig i soffan med en skål godis och bara leka livsnjutare !!!!!!!



   


Idag fyller sanne 19 år , woohoo grattis baby hoppas du mår precis som denna bilden visar just nu! hoppas du har kul i rhodos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0