4 Januari 2011

Allting har en mening och det finns oftast alltid en lösning till allt. Har gått runt med en klump i magen nu i några dagar. Kommer inte vara personen som sitter och öppnar sig hur som helst! Har knappat svarat i telefon idag och försvinna från jorden en dag hade inte vart fel! typ åka på spa dag upp till mars och sen komma tillbaka helt fresh. Det hade vart något !  

Man vet att man har hur många kompisar som helst som man kan prata med , men på något sätt känner man sig alltid ensam i vissa lägen och de är hur konstigt som helst för jag vet att jag har alla mina älsklingar där. Sen så har jag alltid min familj som torkar mina tårar i alla lägen . Älskar er <3

För att byta samtalsämne helt, så ville pappa vi skulle fira idag när han kom hem från jobbet på grund av en rolig sak. Så han hade som krav på att vi skulle äta semlor och dricka julmust . SICCKA KRAV ! verkligen haha. Så idag har jag ätit årets första semla. fettobarn nr 1


Nu ger jag er en liten godnattbild , sov gott mina änglar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0