The best

Nu är jag lite irreterad för det slog mig att min babyliss icurl funkar "nästan" inte längre! Jag älskar verkligen att ha lockigt hår, just på grund av att jag har helt spikrakt själv..

Men den får inget grepp om håret längre, tror kanske det är dags att investera en ny? kan verkligen rekommendera den här från babyliss , funkar lika bra som platt som locktång ! Som jag själv då, så har jag lite problem med att göra lockar med vanlig plattång och då hjälper den här tången dig verkligen på vägen !

 Min älsklings plattång & lockarna


 

Har två parfymer jag kan rekommendera

  1. Juicy Couture - Vivla la Juicy. Den luktar så underbart, har snart tagit slut på min första och har den andra redo i en oöppnad kartong. Så grym lukt har jag faktiskt inte vart med om. När jag var ute och gick en gång så var det en tjej som börja ropa på mig bara för att fråga var det var för någon jag använde . Den du ;)

2. Million lady - En respons av killarnas parfym Million som luktár helt sinnes sjukt gott. Det har nu kommit en till tjejer, fick en nu när jag fyllde år och kan inte säga annat än att den är grymt go. Har jag den inte hade jag lätt tagit mig in till stan och inskaffat den på direkten.





Kylan blir bara kallare & kallare , något som jag tycker är riktigt snyggt är dessa jackor som man dock inte sätt på så många.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0