Be the player not the game .

God morgon, just nu känns det som jag knappt kan hålla mina ögon öppna. Men sova kan man ju inte heller för jobbet väntar! Ïgår hade jag en fullspäckad dag som bestod av jobb,träning och fixning av visum som tog över en och en halv timme att göra.. Det var det sjukaste jag vart med. Så mycket frågor och massa skit som man skulle svara på 100 gånger om. . Ja Australien vill la vara säkra på vilka dem släpper in tydligen.
Hoppas ialla fall jag blir en av dem höhö.

Idag skall jag få träffa min kära Rebecka Ankargren, har inte setts sen vi tog studenten ihop! Så vi har nog mycket att catcha up med varandra ! Efter det blir det nog någon timme på gymmet. Skall verkligen försöka ta tag i träningen, för jag vet att jag mår så himla mycket bättre av det!

1:an i Gymnasiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0