Livet har vart ganska gott det senaste

Nu var det enda ett himla bra tag sedan man skrev nagat har ! Vi ar inne po varan andra manad har i Australien, i med att vi spenderade den forsta i Nya zeeland. I Nya Zeeland gjorde vi allt fran bungy jump till att hoppa  fallskarm. Ga i grotta med ljusmaskar vilket var sjukt coolt. Jag besteg modur berget over 2000 meter hogt och ar med i sagan om ringen. Bestiget ett berg once, never agian om man sager sa. Gratattack var ett stort ja ett antal ganger.  Jag har flygit ett flygplan gort lopar och allt. Man har ju gjort massa massa saker, det ar nestan svart att komma ihag allt det man gjort! Vilket ar sjukt trakig dock.
Efter Nya Zeeland akte jag och syrran till melbourne dar vi skulle stanna en natt, for att sedan aka vidare till Woodonga dar min morbror bor med hans familj! Melborune som var en sjukt fin stad ar jag valdigt sugen po att aka tillbaka till innan jag aker hem. Dagen efter fick vi sjuts till min morbror , dar vi firade jul och gjorde en massa shopping! Det basta av allt var att jag fick traffa mina sma kusiner som jag traffade senast i sommras, basta killarna ever !
Efter nagra dagar hemma hos min morbror sa var det dags att rora sig upp till Sydney , BIG LOVE . Jag verkligen alskade sydney efter man vart dar  3 veckor so borjade man nasta kanna sig hemma dar! Man handlade mat, shoppa,traffade folk , gick och festa, blev bjudna po middag och det basta av allt solnedgangen i en segelbat framfor Operan och Bron!
Men sen kommer det trakigaste av allt , min kara syster var tvungen att lamna. Aka hem tillbaka till trakiga sverige for att jobba ! Det var ju inte det lattaste att saga hejdo direkt ..
Efter mycket kramar,pussar och tarar var det dags att ta mig i kragen for jag och linnea skulle ju till fucking Byron Bay. Byron kan inte saga mer an att det ar storsta hippie staden. Peace marken och hippie affarer overallt! Hade sjukt kul, vi bodde po ett hostel som hette Nomands. Hur frascht och rent som helst och en hel del svenskar Dock.. enda negativa,  annars var det sjukt bra!
Efter Byron blev det dags for oss att aa ennu langre upp till Surfers Paradise, har jobbar vi nu for acoomanditon och har vart har i snart en manad! Vi hade sjuk otur dem tva forsta veckorna, regn varje dag och do menar jag verlige regn. Men nu efter dem tva veckorna blev det fint vader och stranden kallar efter jobbet! Va vi gor po jobbet ar att vi stadar alla rummen eller kan man va Day help da ar man i receptionen och hjalper till sen po kvallarna kan man halla i festerna, man tar ut alla gasterna po hostelet till klubben man skall till och ju mer personer man har ju mer drinkar for man..
Jag alskar australien, mentalitet och allt folk fran alla delar av varlden. So sjukt ! Sjalvklart langtar jag hem till familjen och vanner. Men varfor skall jag langta till sverige som jag kommer spendera resten av mitt liv.. antagligen.
Men men som tiden nu har gott skall vi nu lamna surfers om exakt 9 dagar och dra oss vidare till Nosa dar vi skall Surfa , sola, kanske go po ett av australiens storsta zoo !
So nu skall jag forskoka uppdatera lite mer detaljerat po bloggen hedanefter!
PUSSSSSSS
Nu var det enda ett himla bra tag sedan man skrev nagat har ! Vi ar inne po varan andra manad har i Australien, i med att vi spenderade den forsta i Nya zeeland. I Nya Zeeland gjorde vi allt fran bungy jump till att hoppa  fallskarm. Ga i grotta med ljusmaskar vilket var sjukt coolt. Jag besteg modur berget over 2000 meter hogt och ar med i sagan om ringen. Bestiget ett berg once, never agian om man sager sa. Gratattack var ett stort ja ett antal ganger.  Jag har flygit ett flygplan gort lopar och allt. Man har ju gjort massa massa saker, det ar nestan svart att komma ihag allt det man gjort! Vilket ar sjukt trakig dock.
Efter Nya Zeeland akte jag och syrran till melbourne dar vi skulle stanna en natt, for att sedan aka vidare till Woodonga dar min morbror bor med hans familj! Melborune som var en sjukt fin stad ar jag valdigt sugen po att aka tillbaka till innan jag aker hem. Dagen efter fick vi sjuts till min morbror , dar vi firade jul och gjorde en massa shopping! Det basta av allt var att jag fick traffa mina sma kusiner som jag traffade senast i sommras, basta killarna ever !
Efter nagra dagar hemma hos min morbror sa var det dags att rora sig upp till Sydney , BIG LOVE . Jag verkligen alskade sydney efter man vart dar  3 veckor so borjade man nasta kanna sig hemma dar! Man handlade mat, shoppa,traffade folk , gick och festa, blev bjudna po middag och det basta av allt solnedgangen i en segelbat framfor Operan och Bron!
Men sen kommer det trakigaste av allt , min kara syster var tvungen att lamna. Aka hem tillbaka till trakiga sverige for att jobba ! Det var ju inte det lattaste att saga hejdo direkt ..
Efter mycket kramar,pussar och tarar var det dags att ta mig i kragen for jag och linnea skulle ju till fucking Byron Bay.
Byron kan inte saga mer an att det ar storsta hippie staden. Peace marken och hippie affarer overallt! Hade sjukt kul, vi bodde po ett hostel som hette Nomands. Hur frascht och rent som helst och en hel del svenskar Dock.. enda negativa,  annars var det sjukt bra!
Efter Byron blev det dags for oss att aa ennu langre upp till Surfers Paradise, har jobbar vi nu for acoomanditon och har vart har i snart en manad! Vi hade sjuk otur dem tva forsta veckorna, regn varje dag och do menar jag verlige regn. Men nu efter dem tva veckorna blev det fint vader och stranden kallar efter jobbet! Va vi gor po jobbet ar att vi stadar alla rummen eller kan man va Day help da ar man i receptionen och hjalper till sen po kvallarna kan man halla i festerna, man tar ut alla gasterna po hostelet till klubben man skall till och ju mer personer man har ju mer drinkar for man..
Jag alskar australien, mentalitet och allt folk fran alla delar av varlden. So sjukt ! Sjalvklart langtar jag hem till familjen och vanner. Men varfor skall jag langta till sverige som jag kommer spendera resten av mitt liv.. antagligen.
Men men som tiden nu har gott skall vi nu lamna surfers om exakt 9 dagar och dra oss vidare till Nosa dar vi skall Surfa , sola, kanske go po ett av australiens storsta zoo !
So nu skall jag forskoka uppdatera lite mer detaljerat po bloggen hedanefter!
PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0